Pages

Wednesday, November 21, 2012

I'm fine As usual

Assalamualaikum .

First of all , sewaktu entri ini ditaip , aku tak boleh tidur -..- . Kebosanan tahap cipan . Walaupun letih tapi mata tak boleh nak terlelap . Mata , please be nice to me . Esok aku kerja . Masuk pukul 6 pulak tu . So , please ~

Dari pagi ke hulu ke hilir . Mulanya pagi ke Hospital Besar Pulau Pinang . Nak selesaikan urusan medical check up aku . Seriously sakai gila . This is my first time berurusan di hospital tu . Dapat bayangkan betapa susah payahnya aku kesana kesitu tanpa hala tuju . Semuanya disebabkan proses disana yang langsung tak smooth . Kejap ke sana , kejap ke sini . Sakai ~

Then , tengahari terus ke Hospital Lam Wah Ee . Abah kena tahan kat wad since semalam lagi oleh kerana langsung tak jaga makan , so , luka-luka sebab accident haritu bertambah teruk . No comment ~

And now , aku . . . hurmmmm . . . Baru sudah print borang-borang nak ke sana . OMG . Menyampahnyaaaaaaa ! Okay mai dah mood tak sekata . Jangan sebut langsung pasal poli . Aku menyampah .

And now sekali lagi . Kawan aku Intan dah nak kawin . HAHA . Rasa macam lawak . Dulu sama-sama menggila ,  menggedik , menggalak , tiba-tiba sekarang kau nak kawin . KAHKAHKAH . Okay lawak . Kawin pulak dengan mamat yang selalu dia menyumpah seranah dulu . Kononnya anti gila . Padahal ........ HAHA sekali lagi . InsyaAllah aku pergi rumah dia kat Taman Mewah . Tapi bergantung kepada jadual aku sebab aku busy nak uruskan urusan ke poli . Apa pun , Selamat Penganti baru semoga bahagia hingga ke akhir nafas . Selamat .... errr lupakan ~ Buat anak banyak-banyak , Beranak banyak-banyak . Dah buat anak mestilah beranak kan . Takkan simpan pulak . Nanti cerita kat aku macam mana okay . HAHA . Hang kan tak senonoh .


#okbhai .
:: Nota Ibu Jari :: Aku ni jee belum tiba masanya nak membina masjid ><

No comments: