Pages

Sunday, November 25, 2012

Luahan Hati .

Assalamualaikum .

Menghitung hari . . detik demi detik . . . *cewahh menyanyi bagai . Menghitung hari untuk apa ? Sorry bukan  menghitung hari untuk membina masjid tetapi menghitung hari untuk bergelar Siswi . Terdetik di dalam hati . Sudah cukupkah persediaan aku selama setahun ini ? Aku dah lama lupakan buku -..- .

Segala urusan print out dah settled tinggal satu je lagi borang HEP . Aku tersalah isi . So , kena print sekali lagi . Rugi sebab tak fotostet siap-siap haritu . Careless nye aku . 30hb nanti pergi ambil result for my medical check up and then beli-beli barang sikit and then kemas barang and then nak pilih hari-hari tertentu untuk pergi berfoya-foya sebelum terperuk kembali dalam penjara . =,=

Tinggal 4hari saja lagi bekerja di bawah naungan Maskargo Logistic ni . Surat resigned aku dah campak letak atas meja bos . Kemain je campak . Sekali dengan kepala aku kena campak kang . kihkihkih . In process kemas-kemas laci , kemas meja , kemaskan diri  and after that , goodbye . I'm having a new life . Dah tak ada zaman bangun pagi . Dah tak ada zaman menternak lemak . Dah tak ada zaman fax-fax sambil makan keropok Double Decker . Dah tak ada zaman tulis report sambil dengar mp3 . Dah tak ada zaman tengok tv sambil baring-baring kat bilik tetamu . Dah tak ada zaman main golek-golek sekeliling surau dengan anak bos . Dah tak ada zaman main zero point dengan akak kerani . Dah tak ada zaman mencicah buah pelam dengan bos aku . OMG . Waktu ni baru aku tahu , baru aku sedar walaupun pada mulanya aku tersangat stress kerja kat sini dengan bebanan report , tender , accout yang bertimbun . Tetapi akhirnya baru aku sedar ini semua kenangan . The best memory ever ~ Semakin hampiri hari-hari terakhir , semakin sedih untuk mengagahkan kaki ini melangkah pergi :'(

#Terima kasih kerana muncul dalam hidup ini sebagai sebuah kenangan . Terima kasih kerana pergi dari hidup ini juga tinggalkan sebuah kenangan . Terima kasih kerana mewujudkan kenangan itu di dalam diri ini meskipun kini ia hanya tinggal sebagai kenangan .

No comments: