Pages

Sunday, December 2, 2012

Goodbye zaman bekerja

Assalamualaikum . . .

Baru ada kekuatan dan meng-update blog setelah sekian lama . HOHOHO . Hari ini ialah hari ketiga aku bergelar penganggur . Kenapa ? Dah berhenti kerja . kuikuikui . Surat resigned dua minggu sebelum tu lagi aku dah pass kat bos . So noww , I'm Ready nak memulakan hidup baru sebagai siswi :p *rasa macam lawak je .

Perasaan aku ? Sedih sebab lepas ni dah takda gaji beribu riban dah . Kena tunggu mak abah yang bagi . haha . Seronok ? Sebab dah tak payah stress , serabut kepala . Rasanya macam terlepas daripada seksaan tali gantung -,- . Ketawa ? ehh , yang ni lagu kan ? Ketawa dan air mata .. itu sebenarnya cinta .. Kalau kau sedih , pasti ku rasa begitu sebaliknya .... *cewahh nyanyi bagai ~

Disini aku nak sertakan gambar-gambar . Tengok gambar jelah ehh .

Lastday . Testing new camera :)




Sorry picture ni semua bukan source from cik Google . Semua ini benar-benar belaka . Aku tak boleh snap banyak-banyak sebab tak boleh sebenarnya . Ada cc tv =,= . Oleh sebab menatang ni semua ada dalam bilik aku , so tak jadi masalah sebab aku off dulu cc tv tu :) *Cerdiknye . hahahahahaha


#thats all . Bye Maskargo Logistic T_T

No comments: