Pages

Tuesday, May 21, 2013

Sibuk je kau nak tittle

Assalamualaikum . .




Ehem , ehem . Testing testing . Haa , betullah ni blog aku . Ewahh kau Encik Blog , lama aku tak update kau transform lagi kan ? *mesti banyak tengok transfomer ni . Memang sah -_-

Dah macam sakai aku ni . Alamaklumlah dah lama tak update . Bila menjengah je rasa macam err . . nak update apa ehh ? HAHAHA dan HAH . Actually , aku lupa password tadi . Terduduk kau cuba satu , satu password . Kodek-kodek handphone , haaa jumpa dah . Kalau idokk , nangis ler teman . Ehh sorry , sorry aku bukan orang perak :3

As you know , sejak aku masuk panjat tangga sana sini poli tu , aku dah tak update blog kan ? -_- Hurmmm , ini semua lecturer aku punya pasal . Kalut sungguh suruh student-student dia buat blog and update hari-hari . Haa , memang aku takde kerja pun nak meng-update hari-hari . Skype lagi best lah bai .

Oleh itu , acewah ayat . *salah satu ayat tadah muka . Cop cop . Oleh itu , aku pun hide lah segala isi perut post-post dalam blog aku ni . Sebab tu lah dah jadi macam padang pasir ni . Sepi je . *sound effect bunyi cengkerik . Kalau aku tak hide , rasanya mau terbeliak mata orang tua tu tengok .
''Ehh , farah omeyy ke ni ? ''
''Ehh , kat poli tudung labuh . Apesal kat luar macamni ?'' *okayy tipu je .

Haa , itulah sebab nya aku hide SEMUANYA . Segala pic comolot , main ramas-ramas tetek jadah yang mengaibkan , memalukan , mendustakan , mencurangkan or WHATEVER . Elek pocik . Semua aku dah ronyok-ronyok , campak dalam gerobok elok-elok :) Duduk lah kau situ diam-diam .

Ehh , by the way traffic aku semakin up . -_- Ada je nak stalk aku kan ? Padahal noharom dah lama tak update kot . Nampak kepentingan melalut aku disitu ? Sorry lah baby , i busy jaga anak okay . Lepas ni insyaAllah you alls akan semak hotak nak baca post aku yang entah apa-apa .

Now , aku tengah kerja . Part time time cuti kan . Mana mungkin aku sanggup memendapkan diri kat rumah kalau cuti lama-lama -_- . Time form four cuti sebulan lebih pun gelabah tetek nak kerja . Dan mulalah perjuangan , percintaan dan errr di Sushi King . Ohmaygodddd rindu golden ball . aumm aumm . Bagai terasa-rasa lagi saat chuka iidako mencair di mulut . Chuka chinmi meminta-minta untuk dikunyah . Miso soup bagai meminta-minta untuk dihirup . Shishamo sorry , aku tak makan . Dia macam cicak . Mual okayy -_-

Ehh , apa kejadah aku melalut 3 tahun lepas punya cerita . Podha ~ Pepatah melayu pernah mengatakan yang lepas biarkan lepas . Hidup perlu diteruskan . Acewahhh . *tadah muka sekali lagi .

By the way ye kawan-kawan . Aku semakin gemuk . Ayoyo . Cincin di jari sudah tidak muat lagi . Encik Laki , tolong belikan aku sebutir lagi ? Batu permata pastikan batu cave . Batu lain taknak yee . *kejap lagi encik laki datang dalam mimpi . Sadis ~

Cincin tunang , ehh silap . Cincin emas pun dah tak muat . Dah bagi mak aku simpan . Nasib baik rantai aku ni haa muat lagi . Kalau tak muat , pakai rantai feri lah gamaknye -_- tetttttttttttttttt .

Anggaplah post ni sebagai salam perkenalan kita di tahun 2013 . The next entry is more interesting . Maybe :) . Takda pic pun . HAHAHAHAHAHA





~ Astalavita ~
Mengharap sesuatu yang tidak pasti dan seperti tiada penghujungnya.

No comments: