Pages

Wednesday, May 22, 2013

Mata bengkak , Hidung merah -.-

Assalamualaikum . .

Phewww , bapak panas sekarang ni . Rasa macam nak bogel , berguling keliling rumah =,= *ehh , tak tak .
Lepak bilik , on suhu 16c sekalipun , aku tak rasa apa . Kamon lah Farah , dah bertukar jadi kulit buaya apekah kau ni ? Jadahhhh .

Motif aku update ni first sebab bosan . Then , aku bosan . So , aku bosan . Hari ni sehari berpantang ais . Err , macam tak percaya . *tampar-tampar pipi

Bila demam-demam ni tiba-tiba rindu someone . Dulu ada orang tolong patahkan panadol . Dulu ada orang paksa-paksa makan ubat . Sekarang dah takda . Kau nak makan , kau makan . Taknak makan , go die . *agak kejam di situ. Err , itulah perbezaannya dulu dan sekarang .

Dan tiba-tiba jugak aku terindu abang Ady . Ya Allah , rindunya . Kalaulah dia ada mesti best kan . :(
Abang , kenapa cepat sangat abang pergi .

Ramai yang cakap , sekali kau dah melangkah ke hadapan , jangan patah balik dah . Teruskan perjuangan . Tapi , i'm not strong enough . Luar aku lain , and for sure dalaman aku pun lain . *aippp jangan salah faham =,=

Hari-hari yang dilalui banyak berlandaskan kenangan silam . Bila kelebek balik photo album satu persatu tiba-tiba je aku rasa macam err . . *abaikan , tukar topik .

Tadi aku beli cool fever . Bila dah lama tak pakai , bila pakai rasa geli geleman pulak . Lendir-lendir tu rasa macam telur katak ! eyekkk ~ * aku memang tinggi imaginasinya . Letak kat dahi rasa macam mana entah . Cannot go . Last-last aku tempek je kat tapak kaki . Sumpah best . Sejuk dan selesa . HAHA ^^

Now , tengah berperang dengan kesakitan . Errr , perit nya . Rasa macam nak tercampak-campak dah pala otak ni . *gila imaginasi aku =,= Bilalah akan berakhir . Aku dah kembang tekak telan ubat itu ini .

Hari ni kat offis takda orang . Abang-abang tak guna tu semua on call . Tinggal lah berdua dengan Encik ni haa . Dia dalam bilik dia , aku dalam bilik aku . Takut kena rogol apekah ? Siap kunci bagai . Ehh Encik , encik tak takut ke ? Saya malam-malam ni nafsu lain macam =,= erkkk ?



~Astalavista~
Out , kira kutu




No comments: