Pages

Saturday, May 25, 2013

Tell me what you want babyyy .

Assalamualaikum . .

Sapa rasa ada perubahan dalam blog aku ni , angkat kening ~_~ uyaya . Dah siap letak lagu dalam blog ni haa . Takde lah senyap je macam blog bisu kannnn .

Actually , dah sangat maju dulu . Tapi habis semuanya aku format balik . Dengan coding lari . Hurmm =,=

Ehh , takde motif pun nak update blog ni . Tapi , dah namanya bosan kan . Mengagahkan juga jari ni menaip-naip . Almaklumlah , orang nak daftar poli dah kan . Jadahhhh poli . Errr , mention pasal poli , baru aku teringat . Kad matrik aku hilang =,= Cikadak .

Entah kemana lah dia menghilang . Mampus lah satu bilik aku nak kodek , memang tak lah . Errr any idea ?

Haa , mention pasal poli jugak baru aku sedar . Dah sem baru dah . Besar dah anak mak ni . Besar dah Nurul Farah Ashikin ni . Besar dah . Takpe , saya okayy , saya dah besar . Erkk ? Besar dah *ehh , jadah kau berapa kali membesar .

Haa , mention pasal besar . *ehh Farah , gila banyak topik kau kan =,= . Okayy , okayy . Mention pasal besar . You alls , I semakin membesar youu . Ohmaygoddd . *agak malu disitu . Ni , ni usya pipi ni .
Inikah penangan cuti sem ? Please lah , jangan jeles . Nam minggu je kotttttt =,='
Time dalam poli pun kau semakin membesar kan Farah kan ? Kamon baby , kamon .

Ehh , ni baru mukhadimah . Belum aku masuk tajuk utama lagi . Okay , okay . Back to the tittle . Jadahhh apa kau ni Farah . Tittle marah ke suka ke apa ni ? Tittle aku marah ni . Aku marah ni -,-

Actually , aku tengah 'hangat' dengan seorang awek ni . Bajet sangat . Apa jadah kau nak stalk life aku ? Apa jadah kau nak komen aku pergi PP bagai ? Habis pic tagged aku sume kau nak bash . Kamon lah . Life masing-masing lah . Cibi -,- opssssssss . Haa , kan dah mencarut .

Tak cukup FB , TAGGED , BLOG aku pun kau follow kan ? Haa bagus sangat lah mohon kau terasa lah baca post aku ni . Perangai kau sakai gila . Geli siak . Dah lah komen FB aku macam muka tadah seliper . Chat aku macam dah hidup lama . Tak larat aku beramas-ramas ngan kau ni =,=




~ ASTALAVISTA ~
Fuck you Farhana Illyani 

No comments: