Pages

Tuesday, May 28, 2013

Kebahangan Result

Assalamualaikum . .

Hye readers . Senyum sikit :) .

Ehh , kalau online hari ni mesti berpeleseran je dengan status pasal result bagai . Aku perasan sangat . Korang perasan idokk ? Dan aku jugak taknak ketinggalan . Updateeee jugak . Tapi takde lah semeriah diorang siap dengan pointer bagai . Errr , iteww malu -,-

Dan hari ni jugak lah semakin naik traffic page tu kan ? Almaklumlah sebelum ni terbiar je . Takde sape pun nak ambik tauu . Tetiba hari ni famoussss kauuuuuu .


Tadi tengahari bangun-bangun je tidur terus blah naik moto menuju ke cc . *mandi okayy =,=
Broadband aku mensakaikan diri . Oleh sebab itu , kejadahhhhh nak online tak boleh . Okay fine , padan muka .

Spoiled . Nak log in pun tak boleh . Apa punya sakai . Terus balik . Frust . Bersepah dapat meseg tanya camne result , camne result . Please lah baby , aku sendiri pun taktau lagi . Stressss jugak lah -_-

Tadi , sampai-sampai offis terus on laptop . Berdedau kau . Takut siak . Kodek-kodek link , haa boleh log in . Ohmaygoddd . Gelabah terus . Log in punya log in , dan . . . . ..3.++ Tak cerdik mana pun . Merepek je banyak . Dengan study pun ehem ehem kira okay lah dapat 3.++ . Yang penting LULUS dah cukup lega .

By the way , nak promot sikit . Sapa nak kucing ? Aku nak bagi free . Mak aku bising dah kat rumah tu , kucing tu ehem merata . Memang nak kena penggal punggung makhluk tu -,- 
Mak aku suruh keluarkan dia dari kawasan rumah sebelum aku masuk poli . Dino , sian awokk :(




~ASTALAVISTA~
Menyampah tengok result lama-lama 




No comments: