Pages

Monday, October 14, 2013

Selamat Hari Raya Haji :)

Assalamualaikum ..

My first entri setelah sekian lama menyepi diri . Tak ada masa sebenarnya . And now , kita singkatkan cerita yang tersangat panjang .

As you know , aku dah lama tinggai 'Dunia Kebudayaan' aku . Ehhhh , berbudaya nya aku . Bhaha . Dan sekarang , since aku masuk poli semester dua ni , aku dah mula berjinakkan diri balik dengan dunia seni . Hurmmmm . Aku dah mula menyanyi balik , menari balik . Errrr agak kekok jugaklah dah lama tinggal kan . Tapi sehari dua lepas tu , aku dah terbiasa . Sampaikan kalau berdiri saja saja pun mesti badan nak goyang kiri kanan . Automatik badan akan beralun kiri kanan :p . Dan time tuh macam *wow wow . Aku still farah yang dulu . =,='


okayy , tu gambar masa kitorang testing untuk dinner haritu . Bersari :) . First time pakai . Seriesly macam ahhhhh . And me of course jakun giler . Bertubi tubi tanya shima soalan sebab dia dah biasa pakai kan . And dia pun macam cool je jawab satu satu soalan aku . ''Ehh shima , tak terlondeh ke?''  ''Ehh shima, dah longgar ni. Nak buat ape ni?'' ''Ehh shima, kain ni meleret lah''

Itu shima ini shima . Untung badan dia seorang yang sabar plus sweet :) . Dia layan je soalan aku satu satu . *adodododo so suwettttt .

Tadi belek belek FB , then tertengok album pic mama budak ni . Terus save picture as . :)


Comel budak ni . Sukaaaaaaaaa :D

No comments: